Storingen na 17.00 uur en op za-zo- en feestdagen
Locatiewerk is van maandag t/m vrijdag geopend van 08.30 uur tot 17.00 uur. Wij willen jullie erop wijzen dat wij na 17.00 uur slechts voor storingen aan onze apparatuur en voertuigen bereikbaar zijn. Een storing is een bijzondere situatie waar direct ingrijpen noodzakelijk is. Je kunt hierbij denken aan een ongeval met onze voertuigen of storing van onze materialen waarbij onze directe assistentie gewenst is. In alle andere gevallen zullen wij €50,- in rekening brengen. In gevallen waar onze medewerkers zich na sluitingstijd naar Locatiewerk moeten begeven voor niet zijde storingsgevallen,zullen wij aan de klant €100,- aan voorrijkosten doorberekenen.

Toegang tot het terrein en de sluis
Om onze klanten zoveel mogelijk van dienst te zijn bieden wij jullie na 17.00 uur de toegang tot ons terrein en onze sluis om materialen af te halen of te retourneren. Iedereen die wij toegang verlenen krijgt hiervoor een zogenaamde digitale sleutel via onze ‘toegang app’. Geeft bij het huren van materialen aan of je buiten openingstijden wilt komen. In dat geval zullen wij in overleg een toegangssleutel aanmaken. Hiervoor hebben wij de naam en het mailadres van de chauffeur nodig. Hij of zij krijgt van ons de toegangsinstructies gemaild en een mail met de digitale sleutel. De sleutel is niet overdraagbaar. Indien je de instructies volgt verloopt dit proces zonder problemen. Voor het opnieuw aanmaken van deze sleutel of assistentie buiten kantoortijden brengen wij €50 in rekening.

 Afhalen en retourneren van materialen in de sluis
Vanwege het grote aantal gebruikers van onze sluis kunnen wij niet altijd vaststellen wie bepaalde materialen heeft geretourneerd en kost het ons tijd om erachter te komen van welke klant e.e.a. afkomstig is. Zorg ervoor dat je de geretourneerde materialen voorziet van een tape met je naam en/of productie en dat alles netjes bij elkaar staat. Dit voorkomt ook weer dat wij onnodige manco’s moeten factureren. Voor de volledigheid hebben wij instructies in de sluis opgehangen.

Voor wat betreft het afhalen van materialen uit de sluis geldt dat materialen die door ons op verzoek van jullie in de sluis zijn geplaatst verhuurd zijn. Met andere woorden, de meter loopt, ook als ze niet worden opgehaald!

Offertes en bestellingen
Het komt te vaak voor dat wij onjuiste of incomplete informatie ontvangen met betrekking tot offertes en bestellingen. Het aanvragen van offertes en bestellingen willen wij bij voorkeur via de mail ontvangen, voorzien van de juiste factuur, adresgegevens en projectnaam, het mailadres voor de digitale facturatie en indien gewenst project en andere nummers die je op de factuur vermeld wilt zien. Incomplete aanvragen nemen wij niet in behandeling. Voor het aanpassen van facturen achteraf kunnen wij administratiekosten in rekening brengen.

Voertuigen
Jullie veiligheid is ook onze zorg. Onze voertuigen worden structureel gecontroleerd op schade en defecten.
Wij zijn aangesloten bij de ANWB wegenwachten bij pech onderweg kun je altijd een beroep op hen doen.
ANWB wegenwacht: 0900-9000 888 
Als je meldt dat je een zakelijk lidmaatschap hebt en het kenteken van de bus dan wordt je geholpen

Wij zullen vanaf nu ook gaan toezien op de belading van onze bussen. Wij willen voorkomen dat onze voertuigen te zwaar beladen op weg gaan. Momenteel werken wij aan een oplossing en zullen jullie hierover binnenkort door middel van een nieuwsbrief informeren.

Tanken voertuigen
Al onze bestelwagens rijden op DIESEL.
Iedere wagen is voorzien van een tankpas. Deze pas gebruiken voor het tanken van de wagen. De pincode kan je opvragen bij Locatiewerk.